Livrare si plata
Plata produselor
Pentru a achita produsele achizitionate in showroomul HUGO BIKE din str Borhanciului , Nr 26 , Cluj-Napoca sau comandate pe www.hugobike.ro ai la dispozitie mai multe optiuni:
- Plata numerar sau ramburs
- Plata cu Card bancar VISA sau Mastercard
- Transfer prin internet banking
- Ordin de plata
- Plata prin Card Star BT - 6 rate
Plata numerar/ramburs
Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul HUGO BIKE. In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea sau prin factura proforma platita in avans.
In acest caz va rugam sa aveti in vedere conform legii ca puteti achita prin aceasta metoda cel mult 5000 lei pentru persoane fizice si juridice.
Plata cu cardul la ridicarea produselor din showroom
La ridicarea produselor de la sediul HUGO BIKE din str Borhanciului , Nr 26 , Cluj-Napoca se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard sau cu card de cumparaturi prin intermediul terminalului POS existent.
Nu percepem niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele www.hugobike.ro.
Atentie!
In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card.
Plata online cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2).
Nu percepem niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, HUGO BIKE SRLfoloseste platforma Bancii Transilvania
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plata online.
In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata Banca Transilvania, www.hugobike.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare despre cardul tau.
Plata prin tranfer bancar
Poti utiliza aplicatia de internet banking a bancii tale pentru a efectua plata, exact ca in cazul unui transfer bancar obisnuit,dupa autentificarea in sistemul de internet banking se va afisa un ordin de plata precompletat cu toate datele tranzactiei. Prin semnarea electronica a ordinului de plata si aprobarea platii, tranzactia va fi finalizata cu succes.
Plata se efectueaza instant, in conditii de siguranta maxima, utilizand sistemul de internet banking cu care esti deja familiarizat.
In acest moment, poti folosi transferul banca pentru plati online efectuate prin intermediul solutiilor de internet banking furnizate de urmatoarele banci: Banca Transilvania.
Ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de HUGO BIKE SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul comunicat in scris sau pe factura.
In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului trebuie prezentata stampila firmei sau o imputernicire semnata.
Nume firma: HUGO BIKE S.R.L.
Cont lei: RO08BTRLRONCRT0361615901, deschis la Banca Transilvania
Cod unic inregistrare: RO 5566842
Plata prin StarBT
Banca Transilvania - 6 rate fara dobanda.
La receptionarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, transfer bancar, etc) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:
- Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
- Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicire sau stampila din partea firmei.
Transportul si livrarea produselor
Livrarea produselor se poate realiza direct de catre un agent www.hugobike.ro, prin curier sau direct de la magazinul HUGO BIKE din str Borhanciului , Nr 26 , Cluj-Napoca.
In cazul livrarii prin curier sau agent propriu, livrarea se va face numai catre adresa / adresele mentionate in cadrul comenzii plasate, de luni pana sambata, cu exceptia sarbatorilor legale.
Transportul este gratuit pentru comnezile cu o valoare mai mare de 300 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala cu 300 lei transportul se asigura contra cost. Contravaloarea transportului este mentionat in procesul de checkout inainte de confirmarea finala
In majoritatea cazurilor, coletul va ajunge la dumneavoastra in 24-48 de ore de la confirmarea comenzii. Avem nevoie si de sprijinul dumneavoastra pentru a optimiza livrarile si a evita eventuale greseli ale curierului, prin urmare va rugam sa mentionati in fiecare comanda si codul postal.
Colaboram pe partea de livrare cu cele mai bune companii din Romania, insa nu ne putem asuma raspunderea pentru posibilele intarzieri de livrare ale curierului, indiferent de motivul acestora, inclusiv urmatoarele: adresa oferite gresit in comanda, curierul nu gaseste destinatarul la adresa mentionata sau nu reuseste sa ia legatura telefonic cu destinatarul, greseli de sistem ale curierului, situatii exceptionale precum: drumuri inzapezite/inundate/inchise/blocate, accidente ale masinii care transport comanda, etc. De asemenea nu ne asumam raspunderea pentru posibile daune suferite de catre dumneavoastra din cauza depasirii sau modificarii termenului de livrare, independent de culpa noastra.
Colegii nostri care onoreaza comenzile fac tot posibilul ca produsele comandate sa fie ambalate corespunzator, astfel incat in conditii normale de transport acestea sa ajunga in stare impecabila la dumneavoastra. Cu toate acestea, pot aparea situatii in care coletul sa fie avariat in timpul transportului. Preocuparea noastra continua este sa nu avem astfel de situatii, insa in cazul aparitiei lor nu ne putem asuma raspunderea pentru produsele lovite/zgariate/deteriorate in timpul transportului. Va rugam ca la primirea coletului sa verificati produsele livrate si sa semnalati curierului orice deteriorare/neconcordanta a produselor primite. In cazul in care nu semnalati acest lucru curierului la primirea produselor, nu va vom putea despagubi sau schimba produsele primite.
Pentru orice alte informaţii, vă rugăm să ne contactaţi la 0770 698 904 sau să ne scrieţi pe adresa de e-mail office@hugobike.ro